MVO Verklaring
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is een ontwikkeling die we niet meer weg kunnen denken. Organisaties nemen steeds vaker hun maatschappelijk verantwoordelijkheid om te zorgen voor een betere balans tussen de zakelijke, maar ook natuurlijke en sociale regionale belangen.
De internationale ISO 26000 'richtlijn voor maatschappelijke verantwoordelijkheid van organisaties' is als norm ontwikkeld om organisatie hierin te ondersteunen. De MVO-Wijzer heeft deze richtlijn vertaald voor het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf (MKB). Het is een pragmatisch instrument waarmee u een MVO-nulmeting, MVO-zelfevaluatie en/ of een MVO-Certificering kunt uitvoeren.
Brands Connect kan als geaccrediteerd partner van De MVO-Wijzer de status van MVO binnen uw organisatie in kaart brengen, u begeleiden naar het verkrijgen van een MVO-Verklaring en samen met uw management bouwen aan een strategische verankering van MVO binnen uw bedrijfsvoering.
Ook wanneer Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen al een vaste plaats heeft in uw missie en visie, dan adviseren en implementeren we integere en effectieve koppelingen tussen uw MVO speerpunten en uw marketingdoelstellingen. Hiermee wordt MVO een driver in uw merkbeleid en commerciële activiteiten.
ISO 26000: Een betrokken merk, een verantwoorde bedrijfsvoering
De betrokkenheid die u vanuit uw merk wilt uitstralen, kan niet los gezien worden van een maatschappelijk verantwoorde focus van uw onderneming. Brands Connect begeleidt ondernemingen in het behalen van de ISO 26000 norm voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Binnen deze ISO-richtlijn wordt uw organisatie in kaart gebracht op 9 kernthema’s. Een nulmeting en een hierop volgende beoordeling door personeel en management geven een beeld van de huidige MVO-situatie binnen uw bedrijf. Wanneer u op het merendeel van deze punten de norm haalt, ontvangt u van Brands Connect de MVO Verklaring conform richtlijnen van de MVO-wijzer. Eventueel kunt u in een latere fase (binnen twee jaar) deze verklaring nog laten certificeren door een certificerende instelling.
De internationale ISO 26000 'richtlijn voor maatschappelijke verantwoordelijkheid van organisaties' is als norm ontwikkeld om organisatie hierin te ondersteunen. De MVO-Wijzer heeft deze richtlijn vertaald voor het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf (MKB). Het is een pragmatisch instrument waarmee u een MVO-nulmeting, MVO-zelfevaluatie en/ of een MVO-Certificering kunt uitvoeren.
Brands Connect kan als geaccrediteerd partner van De MVO-Wijzer de status van MVO binnen uw organisatie in kaart brengen, u begeleiden naar het verkrijgen van een MVO-Verklaring en samen met uw management bouwen aan een strategische verankering van MVO binnen uw bedrijfsvoering.
Ook wanneer Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen al een vaste plaats heeft in uw missie en visie, dan adviseren en implementeren we integere en effectieve koppelingen tussen uw MVO speerpunten en uw marketingdoelstellingen. Hiermee wordt MVO een driver in uw merkbeleid en commerciële activiteiten.
ISO 26000: Een betrokken merk, een verantwoorde bedrijfsvoering
De betrokkenheid die u vanuit uw merk wilt uitstralen, kan niet los gezien worden van een maatschappelijk verantwoorde focus van uw onderneming. Brands Connect begeleidt ondernemingen in het behalen van de ISO 26000 norm voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Binnen deze ISO-richtlijn wordt uw organisatie in kaart gebracht op 9 kernthema’s. Een nulmeting en een hierop volgende beoordeling door personeel en management geven een beeld van de huidige MVO-situatie binnen uw bedrijf. Wanneer u op het merendeel van deze punten de norm haalt, ontvangt u van Brands Connect de MVO Verklaring conform richtlijnen van de MVO-wijzer. Eventueel kunt u in een latere fase (binnen twee jaar) deze verklaring nog laten certificeren door een certificerende instelling.